niedziela, 25 października 2009

Pierwsze wzmianki - Die erste Notizen



Gdy matka miała uzupełnianą krew, dowiedziałem się, że moja matka nie może być matką biologiczną. Ojciec już nie żył. Matka miała grupę krwi B, ojciec AB a ja 0. Jest to niemożliwe z medycznego punktu. Dalsze badania wykazały, ze matka była kobietą bezpłodną. Nie chciała do końca swych dni powiedzieć kto jest moją matką biologiczną. Próbowałem się dowiedzieć poprzez urzędy i szpital, niestety nic się nie dowiedziałem. Rodzina , "nabrała w usta wodę". Dowiedziałem się, że moja matka biologiczna ponoć zginęła w wypadku. Mieszkała ponoć w Niemczech.

Bluttransfusion!Dabei habe ich erfahren , das wir verschiedene Blutgrupen haben- Mutter-B, Vater -AB, und ich -Grupe O!!Und das sie unfruchtbar ist und war!!Sie konnte auf keinen Fall meine Mutter sein!!!Sie und die ganze Familie wollen nicht mir die Wahrheit erzellen über meinen Herkunft!Aus anderen Quellen habe ich erahren,das meine leibliche Mutter warschanlich in einem Unfall zu Tode gekommen ist. Sie wohnte angeblich in Deutschland.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz